Enlightenment'dan ekran görüntüleri:)

10 Mayıs 2011 Salı 02:51 Gönderen Merve Yüzbaşıoğlu
Daha önce de enlightenment modülleriyle ilgili ekran görüntülerini paylaşmış hatta sizinde nasıl kullanabileceğinizi yazmıştım. O zamandan bu zamana enlightenmentın bir çok sorunu giderildi ve çok yakında çıkabilecek yeni isolarda sizde bunu görebilirsiniz. Henüz bir iso çıkmamışken süslediğim e17'den bir kaç ekran görüntüsü daha koyalım dedim. İlk açtığınızda bu şekilde bulamıcaksınız ancak kişisel Masaüstü'nüzü oluşturmak e17 araçlarıyla oldukça kolay:)








3 Response to "Enlightenment'dan ekran görüntüleri:)"

  1. Adsız Says:

    masaüstü resmin cok gzlmis.
    bir yere upload edermisin o resmi?

  2. Merve Yüzbaşıoğlu Says:

    Kusura bakma yorumu yeni görüyorum.
    bu adresten indirebilirsin.

    http://hotfile.com/dl/123423910/f248cef/Fortitude_Wallpaper_by_Losmios.jpg.html

  3. JackSparrow Says:

    Uzun süredir arch ile uğraştığımdan pardus'a zaman ayıramadım.Doğrusunu söylemek gerekirse pardus a 2009.02 sürümünden sonra alışamadım ve kullanmadım.KDE beni delirtiyordu.Gnome3 filan çıktı ama nafile,arch bağımlılık yaptı,kurtulamıyorum ve itiraf etmek gerekirse kurtulmak istemiyorum.

    Sorum şu,pardusa e17'yi kurduğunuzda herhangi bir uygulama açık değil iken(internet,msn,vb) ram kullanımı ne kadar idi acaba?

Yorum Gönder